Guten morgen!

Nyvaken och inte ens påklädd! Så är min status för tillfället och det känns grymt skönt. Inatt drömde jag konstiga saker igen, jag minns inte exakt i detalj någonting annat, förutom att jag följde med ett affärsbiträde som skulle plocka ner en ost från översta hyllan till mig (tänk då också på att jag inte tycker om ost) och när han gjorde det så bestämde jag mig för att sno en annan ost från en hylla under "bara för att". Men när jag hade lagt den i väskan ångrade jag mig och la tillbaka den för jag trodde han hade sett mig. Betalade för den andra osten och gick, när jag kom utanför dörren så krävde dom att jag skulle kroppsvisiteras och jag hade ju inget på mig som jag inte hade betalat för. Däremot hittade dom ett gäng inlindade pannkakor i ett av mina ryggsäcksfack som jag själv inte ens visste existerade där. Sen drömde jag om att dom höll på att göra en skridskobana vid Brunnsparken här i Ronneby. Den första skridskobanan i världen som hade en upp- och nedförsbacke, man kunde tillochmed ta liften upp om man inte ville försöka sig på att åka i brant uppförsbacke. Lite små komiskt. :)

och sen vaknade jag till verkligheten av att telefonen ringde och det kändes som jag hade sovit i hundra år.. 

Grymt skönt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback