Det krävs inte mycket..

..för att rubba mitt humör.

Jag hatar att vara såhär känslig och liksom väga in andras känslor i min egen sinnesstämning även om jag kanske bara själv hittar på hur den andra människan har reagerat eller känner. Jag tar åt mig och känner att "nej men gud, jag skulle ha sagt eller gjort så istället så kanske person X hade mått si o så istället". Varför kan inte jag bara vara en sån där grå sten o tänka "äh!". . Rakt av! Nerrå, nu ska det ältas istället tills jag somnar!

Vidare har jag haft en mycket trevlig dag på jobbet, vi kommer varandra lite närmare i gänget vilket känns skönt. Alla börjar våga skämta med mig nu och jag känner mig lite mer som en av dom. Lite interna skämt, ironi, sarkasm, sexanspelningar - ja en helt vanlig dag i turismbranschen helt enkelt.. jag känner mig hemma! Massor med kaffe i vanlig ordning och solsken utanför, de kunde knappast bli bättre för att vara en arbetsdag :)

Sen har jag träffat Dennis och vi har bestämt oss för följande: Eventuell aktivitet på lördag kväll, eftersom det är "Tosia Bonnada´n". Förfest och lite drickande sen ut och testa våra gränser. Looking forward to it!

I övrigt är de dags för att testa mina grannars tålamod igen genom att skruva upp volymen ytterligare ett snäpp. Har dom klagomål får dom ringa på dörren och ta det med mig face to face.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback