Dagarna som gått

Äntligen är jobbet slut så nu kan jag bara ta det lugnt hemma. Fick ett ryck och började kolla på The O.C. igen, det var ett bra tag sedan.

Har haft en trevlig helg förresten! Majk och Ammy kom hit från skåne i fredags och stannade till idag. Meningen var att vi skulle bowla igår men dom stängde redan vig sju så planeran ändrades. Vi åt på Garlic House i stan, för mig och Ammy blev det vitlöksmarinerade lammracks. Ni kan ju tänka hur gott man luktade efter det.
Efter maten gick vi hem till Dennis och där blev det lite drickande samt skitsnack. Jag och Ammy befann oss mest på balkongen med en cigg i handen och det var faktiskt skoj att få prata lite närmre med henne!

Imorgon är jag ledig och då ska jag åka in till Karlskrona. Lite äventyr på egen hand. Det behövs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback