Blablabla... osv.

Ja, jag vet. Det blev inte så mycket från Öland. Men ibland vill man behålla vissa saker för sig själv. Speciellt när jag vet att vissa människor läser som jag inte kommer överrens med. Eller är det dom som inte kommer överrens med mig? Jag bryr mig inte.

Iallafall. Dagen var okej på jobbet. Imorgon ska jag och resten av mina kollegor iväg på teater i Karlshamn. Trevligt ska det faktiskt bli, att umgås med dom utanför arbetsplatsen, för dom är alla helt underbara! Biljetter har jag sålt som bara den, speciellt till Diggeloo som ska vara här i Ronneby i helgen. Funderar på att gå dit på genrepet på fredag, kan bli mysigt.

Nu borde jag städa undan lite..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback