Allmänt babbel

Idag har jag jobbat och det har varit kul även om det har varit mycket att göra! Det tråkigare är att börja dagen med att sitta i skiten i brist på prep men det roliga är att se fram emot morgondagen, som kommer att bli ännu värre där man kommer att sitta ännu mer i skiten! Ja, imorgon blir en spännande dag.

Vidare har jag inget vettigt att skriva om, jag är mest trött och ska lägga mig och sova för att orka med morgondagen tänkte jag. Sätta in staven i tungan innan jag lägger mig och försöka drömma lite bra drömmar inatt. De senaste dygnen har jag haft mycket aktivitet i mina drömtillstånd. Inte i form av att jag har träffat någon utan snarare att jag har gjort lite utanför-kroppen-aktiviteter men de är på en nivå som inte lämnat efter sig många minnen tyvärr!

Ju fler dagar som går under denna sommar med sol och värme, dessto fler dagar saknar jag B. Jag har verkligen inte plats för någon annan i mitt hjärta! Jag som trodde jag var klar, har börjat om på nytt..
Och orden ekar inom mig: Varje svår prövning finns av en anledning, det finns ett skäl till att du blir testad.

Det är att leka med eld när jag drar upp det här igen..
Det finns ingen att behaga, inget att förklara, ingen att försvara..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback