Plugg och festande?

What to say? Dagen började med att den nya gruppen samlades i biblioteket. Alla verkade helt okej faktiskt. Men vi har ju läst om gruppprocessen och vet att tjaffset kommer så småningom.. Efter att vi bokat grupprum för den kommande tiden var det dags för möte med vår handledare. Även hon verkar vara okej, men man har ju hört en del från de andra basgrupperna som hade henne förra terminen och det lät verkligen inte lovande.
På mötet presenterade vi oss för varandra, berättade om tidigare erfarenheter osv. Sedan började vi med brainstormingen för farmakologin och läkemedelsberäkningen. Nu blir det inga lata dager utan konstant plugg som gäller. Förra terminen var dagis jämfört med denna.

Dock ska det hinnas med en del annat också. Imorgonkväll ska jag förhoppningsvis till min Denzel och mysa framför "Doomsday". Tänkte fixa lite grönsaksstavar med dippa också. Låter gott? Ja visst. Annars är det ju sommarphesten på lördag, som jag tjatar så mycket om. Fasiken vad kul det ska bli. Men för att hinna plugga också krävs det nog att vi utökar dygnet med några timmar. Funkar det för er?



Kommentarer
Postat av: fidde

ja älskar dig fortfarande hanna.... även om de gått 4 år så har jag aldrig slutat tänka på dej...

2009-01-21 @ 20:00:15
Postat av: MissMathilda

Öka på bara! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback