Lycka!

Den ultimata lyckan måste nog vara att klara en tenta efter att ha haft en äcklig ångest i flera dagar. Lina ringde mig vid halv åtta och frågade var jag var , först svarade jag yrvaket - Jaaaag är på väg!, utan att ha en aning om var jag befann mig. Ni vet sådär som man brukar göra när någon ringer och man sover, man påstår att man inte sover alls fast det hörs långa vägar hur trött man är. Jag kan ju också berätta att jag igårkväll satte TRE larm för att jag säkert skulle komma upp, men dom har jag tydligen stängt av i sömnen...
Iallafall så insåg jag snart att tentan skulle börja när som helst och jag befann mig i fortfarande i sängen. Ringde Jannice, som turligt nog precis hade kommit till skolan och kunde hämta mig inne i stan. Annars hade jag aldrig hunnit. Så dagens änglar är Lina för att hon väckte mig och Jannice för att hon riskerade att själv inte komma i tid bara för att hämta mig.

Efter tentan åkte jag, Jannice och Malin in till stan för att ta en fika och fira att vi alla klarat tentan. Det var en elektronisk, så man fick resultatet direkt. Jag vågar faktiskt påstå att det var den godaste frallan jag ätit i mitt liv, tack vare den extrema glädjen jag kände. Självklart fick jag med dom på bild också... fast det var lite motvilligt. Hihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback