Helgen usw

Då var det söndag och helgen är slut. Om mindre än två timmar är det måndag och en ny vecka börjar med plugg, plugg och ännu mer pluggande. Suck. Jag har iallafall haft en bra helg! Sommarphesten igår var geggig men rolig. Mycket folk och helt okej musik (jag önskade självklart bra musik hela tiden men jag tror dj:n tröttnade på mig eftersom han helt plötsligt började spela dansband och det är något som jag verkligen inte klarar av).

Resten av helgen har bestått av filmtittande. Två av tre Sagan om Ringen-filmer har Denzel och jag hunnit igenom. Planerar att se den tredje imorgon. Jag är helt fast! Speciellt i den så otroligt söta Gollum (enligt Dennis är han äcklig, men vem kan motstå en sån liten schizofrenisk sak?) Kanske borde man ta att läsa böckerna igen, men det lär inte hända förrän möjligtvis till sommaren då man inte har några tentor att tänka på...


They're taking the hobbits to Isengard!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback