Dags nu?

Nej, men vad säger ni, kanske dags att börja ta bloggen på lite större allvar? Trots mycket (och jag menar rejält) plugg så händer det faktiskt andra saker också som kan vara intressanta.

Har en elektronisk tenta på fredag om kvalitativa och kvantitativa forskningsprocesser och jag hoppas verkligen jag klarar den. Tyvärr är jag inte ett dugg intresserad av just den delen av vår utbildning så vi får väl se hur det går... På lördag pratas det lite löst om att det ska partajas på kåren i Ronneby, första kvällen detta året och vem kan tacka nej till billig sprit och galna studenter?

Annars träffar jag Denzel så mycket jag bara kan, han är svår att motså alltså. Har även en liten liten dröm om att skaffa hund såfort jag bara har tid, plats och råd. Det som lever får se hur det blir med det!



Kommentarer
Postat av: mamma

SNÄLLA vänta tills skolan är klar iallafall!

2009-01-14 @ 21:59:29
URL: http://Kampenmotvikten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback