Besviken

Ja. Då var jag hemma hos mina föräldrar i Skåne över helgen. Alltid trevligt att träffa dom. Anledningen till att jag sitter här just nu är väl rätt oväntad. Folk man trodde man visste var man hade, sviker en lätt som en plätt, utan ett enda "förlåt" i sikte. Människor man knappt känner vill gärna träffa en... Det får mig att tänka och undra. Hur mycket betyder man egentligen för sina vänner? Kan man ens kalla dom vänner när dom vänder ryggen mot en när man behöver dom som mest? Troligen inte. Jag är iallafall glad för vissa människor i mitt liv :)

Annars har dagen varit helt okej. Sov länge, tog det lugnt och åt frukost. Åkte till Burlöv med Denzel för att handla present till hans mamma som har kalas imorgon. Träffade Sanna på tåget, blev galet förvånad. Men det var skoj.

Nu får jag väl.... plugga? Imorgon blir det frukost hos syster och familj innan det är dags för kalas.

Än en gång, tack till er som egentligen skiter i mig. Bara så ni är medvetna om det så är det slut från min sida nu. Jag kommer inte anstränga mig mer på att försöka ordna allt..



Kommentarer
Postat av: linda

Jag finns alltid här vet du :)

kram <3

2009-01-30 @ 22:46:22
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: milla

förlåt jag glömde höra av mig igår.. men vi skulle iväg blev bestämt och hade en timme på att göra vid oss :S soooooooooorry guuuumms.. jag glömde allt... blev så stressigt.. vi skulle hämta ett paket på posten också innan vi stack.. :/

2009-01-31 @ 11:21:08
Postat av: michelle

jag känner mig träffad där:( men förlåt gumman, du vet att jag ville träffa dig men idag så kanske vi kan ses istället.:)

2009-01-31 @ 19:16:22
Postat av: MissMathilda

Önskar jag hade ditt nummer i fredags!! Fatta så festsugen jag var då!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback