Babbel

Ja, livet som student blir knappast roligare. Fast vad ska man förvänta sig... Kan väl inte säga att jag känner mig jätte säker på tentan imorgon, men ett hopp finns iallafall.

Fick en klok kommentar innan; "Om folk blir besvikna på dig är det deras eget fel, och de som verkligen bryr sig om dig är stolta för att du hela tiden försöker och aldrig ger upp." Ja, sådär borde man ju tänka hela tiden egentligen. Men min hjärna tycker tydligen att det är mycket lättare att vara negativ, för visst är det så, det är lättare att vara det än positiv? Då slipper man den värsta ångesten iallafall.

Det är något i dina ögon. Något som inte finns där. Eller kanske något som finns där men som inte fanns där förut. Jag vet inte riktigt. Vi har det ju så bra. Vi har allt. Det har vi väl?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback