Att erkänna sina fel och brister...

Igårkväll hade jag inte direkt något vettigt för mig än att ta det lugnt och bara njuta av det faktum att jag klarat av första terminen som sjuksköterskestudent. Pratade med en massa folk på msn och plötsligt säger Jonas att han har något att visa mig. Han skickar denna bilden:



Sedan sa han:
- " Hanna, jag vet att detta kan verka knasigt men jag är villig att acceptera att det är såhär min hjärna fungerar. Och alla andra manliga hjärnor. Och på ett vis är jag stolt över mig själv för att jag vågar erkänna ett faktum som detta. "

Gud vad jag skrattade.. Fotnoten tycker jag är hur kul som helst dessutom!




Kommentarer
Postat av: sofhie

haha hanna.. jag snor denna bild från dig... hoppas det är ok :P

2009-01-17 @ 17:08:14
URL: http://sofhieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback