Vackert

Har ni märkt något med min blogg? Om inte så är ni rätt blinda. Fast hade ni varit blinda hade ni inte kunnat läsa detta. Haha. Iallafall, nyss var två till och kikade på min lägenhet. Det gick rätt bra faktiskt. Halv sex kommer nästa och det är förmodligen dom som ska hyra den. Alltså, står först i listan om hyresvärden godkänner dom. Jag längtar till första natten i nya lyan. Det är alltid så spännande! Att packa upp och få inreda på nytt. Och nu har jag ett riktigt kök också, ingen liten kokvrå. Kommer nog bosätta mig i köket. Och baka. Det ska jag göra varje dag. Välkommen hem till mig på fika fem gånger om dagen, japp.

Det är inte många dagar kvar till tentan. Och jag kan ingenting. Allt är svart i huvudet. Men min tentaångest har inte blivit så extrem än, det kan bero på att jag har så mycket annat att tänka på. Vem vet. Jag önskar bara att jag tar mig igenom dessa resterande två åren så jag kan få min sjuksköterskelicens.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback