Tentaångest och stress

Det enda jag hinner med är att ha magknip, sova oroligt och ha dåligt samvete.

Okej, det kanske var lite pessimistiskt. Men så här går nästan inte att ha det längre. Något måste ändras. Jag måste hitta ett sätt så att jag kan känna mig lugnare och tryggare såhär två dagar innan en tenta. En annan studiemetod. Eller är det meningen att man ska känna så här varje gång? Då kommer de resterande två åren bli helvetiska.

Jag har tentan på fredag och vet att alla andra sitter hemma och råpluggar just nu. Kommer inte att kunna sova en blund i natt. Ställer mig frågan om och om igen; varför gör jag det här när jag mår dåligt utav det?

Men jag kommer inte på något bra svar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback