Skit också!

Fortfarande ingen som ringt angående lägenheten jag kollade på i förrgår. Hur länge ska jag vänta innan jag ringer dit? Killen som skulle titta på den kanske inte bestämt sig än. Jag är så otålig!

Efter att ha varit hos Denzel i två dagar nu så känns det rätt tomt att vara hemma själv i min lilla lägenhet. Har iallafall tagit en kväll ledigt från att plugga, så det blir väl bara mys framför en film eller något sånt. Köpte även ananas, which I love, och några äpple. Fruktsugen!


Jag och Lina såklart :)

På lördag är the girlsnight out. Jag och Lina ska göra Karlskrona osäkert. Ser framemot det. Skönt att slippa all stress inför tentan nästa vecka, men om jag känner oss rätt kommer vi snacka om den hur mycket som helst ändå. Haha.

Oh... vad jag vill ha den där lägenheten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback