I got it!

Ja men se på fan, jag fick lägenheten! Hon ringde mig nyss och sa att jag verkade som det bästa alternativet, snacka om att man känner sig stolt då. Nu gäller det bara att hitta någon vettig människa som kan flytta in här snabbt. Men flera har visat intresse, så det ska nog inte bli något problem.

Snackar med Linda på msn som är nervös inför kvällen, kollar lite på NightRider samtidigt. Fråga mig inte varför, det är väl känslan av nostalgi jag tycker om.

Förresten, någon som vill agera flytthjälp?

UPDATE: Jag la in en annons för någon timme sedan och redan har två stycken ringt. Detta går ju som smort ju!



Kommentarer
Postat av: MissMathilda

Men grattis gumman!!!! När fasiken är det min tur o ha samma tur som dig!! fusk :P

Postat av: Sarah

Jag ska flytta. Men har troligtvis (det är inte klart än) hittat den prefekta lägenheten redan!

2009-02-06 @ 12:34:43
URL: http://sarahmedh89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback