Helgen och kommande

I helgen var jag som sagt i Skåne en snabb vända och det var hur mysigt som helst, lite för snabbt dock. Hann ju inte träffa syster och familj som jag saknar! Fick iallafall veta att mina systersöner lånat min lilla hamster, vilket är kul. Då får han någon att busa med också ju!

På lördagen var jag på kalas hos Denzels familj, och jag kände mig jättevälkommen. God mat, god dricka och trevliga släktingar. Vad mer kan man begära? På kvällen tog jag och Denzel med oss Michelle hem till två av hans vänner i Lund. Snackade och drack lite. Jag blev kär i deras lilla katt, busig var den. Sniffade en på örat, pussade på en och sprang runt för att få uppmärksamhet. Längtar till den dagen då jag också kan skaffa ett husdjur!

Sedan ringde en man från ett fastighetsföretag i Ronneby. Och jag ska på visning imorgon! Större lägenhet för nästan samma hyra, kan inte bli bättre. Nu får man bara hoppas att den är fin och att jag får den ;)


Håll tummarna!



Kommentarer
Postat av: MissMathilda

Är han också här i från skåneland, Denzel alltså?

Postat av: MissMathilda

Hur gick det med lägenhetstitten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback