♥ Happy Valentine ♥

Tillägnar detta inlägg till min underbara pojkvän, som står ut med mig varje dag! Minns när vi först träffades hemma hos Martina, sättet du såg på mig var helt annorlunda än vad jag någonsin varit med om. Trots att jag var så osäker gav jag det till sist en chans, och nu känner jag mig lycklig. Tack vare dig.

Ikväll ska vi ha det riktigt mysigt, och jag har eller två små överraskningar. Hihi.

Denna dagen är inte bara om kärlek till sin man, sambo eller pojkvän. Utan även till sin familj och vänner. Och ni ska veta att jag älskar er allihopa som finns där för mig.

Jag hoppas alla kärlekspar är extra snälla mot varandra idag, och visar sin kärlek lite extra. Och till alla singlar som ännu inte hittat rätt, tänk på att man kan finna kärlek precis var som helst. I affären, på gymmet, på internet! Bara man är öppen för något nytt kan allt hända. ♥



Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för din kommentar :D

Tror det var en lampa och ett spel :D

2009-02-14 @ 10:58:00
URL: http://majsanx.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilka fina ord. Firade med min älskling på en resturang. Idag skall jag ha min familj på middag.

2009-02-15 @ 12:42:00
Postat av: Angelica Lindvall

VA! Har du pojkvän? Är det den gamle godingen eller en ny?

2009-02-18 @ 19:50:07
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback