En rörig röra!

Jag känner mig "helt lost in the blåst" för att citera Sus som hon sa på fyllan i gymnasiet. Har iallafall fixat så att papper skickas upp till Göteborg nu angående min uppsägning som skulle vara skriftlig. Är dom snälla låter dom någon annan ta över kontraket redan nu den 1 Mars så jag kan flytta direkt. Det är redan fjorton stycken som ringt och varit intresserade... Om inte, får jag vänta till den 1 Maj. Och de som känner mig vet att jag inte har något tålamod whatsoever när det gäller såna här saker. Bara låt mig flytta för i helvete!




Kommentarer
Postat av: mana

hurru du. det ska bli en bästiskväll hemma hos mig nångång i vår och då vill linda att du kommer. vi ska samla massa bästisar och då måste du ju vara med, right? bra, då ses vi då! =D

2009-02-06 @ 18:47:35
URL: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback