Dagen

Ställde larmet på sju imorse för att jag skulle hinna läsa lite i boken innan det var dags för skolan vid nio. Klart jag tryckte snooze typ femtioelva gånger innan jag gick upp. Men till slut gick det iallafall! Och på väg hem fick jag något ryck och gick hela hälsans stig innan jag gick till Lidl (för att få lite tysk-känsla) och handlade mat och därefter gick hem.

Nu ska jag städa undan lite, sedan kommer det fler människor som ska titta på min lägenhet. Vill bara flytta nu och få det överstökat! Tog någon bild på väg hem från Lidl också:




Två svanar följde efter mig en bra bit. Visste ni att när svanar väl hittat sin partner stannar dom med varandra för resten av livet? Om den ena dör spenderar den andra resten av sitt liv med att sörja. Det finns ingen otrohet för dom. Tänk om vi människor kunde ta efter...



Kommentarer
Postat av: MissMathilda

Fan vad snygg din blogg blivit gumman!!!

Postat av: Hanna

Tacka Julia!

2009-02-10 @ 16:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback