13 dagar kvar

Skön dag med härligt väder. Chrischi har nyss skickat Hardbass Chapter 16 till mig och jag kan inte sluta lyssna. Underbart helt enkelt.

Helgen var mysig. Vi lagade "Flygande Jakob" som jag aldrig ätit förr (förutom på pizza hos Milla för tre miljoner år sedan), och det är verkligen något jag ska laga fler gånger. Smaskens! Sen hade vi det otroligt mysigt, och vi behöver ju inte gå in på detajler där direkt. Hihi. Igår gick vi en runda i Ronneby Brunnspark. Tjockt täcke med snö på marken och solen sken. Gudomligt.

Nu kollar jag lite på Våra båsta år, och blir frustrerad av att det aldrig kan gå framåt. Jag vill ju veta. Förfan. Snart ska jag upp på vinden och hämta fler lådor att packa i. För om tretton dagar flyttar jag!






Kommentarer
Postat av: Malin

Ser gott ut! :) Myspysungar ;)

2009-02-16 @ 14:51:04
Postat av: milla

så söta ni är tsm :D

2009-02-16 @ 18:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback