Tre små ord...

Ikväll tänkte jag slå till stort och skriva bortom cencurens väggar.
Kom nära, annars kanske du inte hör..
Jag lovar!
Det är spännande, intressant och något att anteckna..
Jag har sedan ett par månader haft inneboende i magen.
(Och nej, jag är inte gravid, mamma!)



Jag har massor med glada fjärilar som flyttat in i magen!
och jag trivs med att ha dem där.
Jag är lite rädd för tanken på framtid eftersom det för med sig en hel del rädsla, och tyvärr speglas fortfarande nutidens insida av en jobbig dåtid men en sak vet jag; det finns en fin människa i min vardag som jag trivs med och som får mig glad i verkliga livet och i tankarna.






Aldrig har tre små ord betytt så mycket för mig,
som när jag hör dig säga dem...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback