Söndag

Ja, då var denna veckan slut och imorgon börjar nästa. Veckan har spenderats med älsklingen på Gran Canaria och det kunde inte ha blivit bättre. Nu är vi dock tillbaka i verkligheten och det är dags att ta tag i allt som väntar, jag fick veta idag att jag är ledig från jobbet ytterligare en vecka till vilket är välbehövligt då det är mycket att göra.

CSN ska sökas, ska på visning av en studentlägenhet i korridor, träffa vänner jag inte sett på evigheter, hitta något att ha på mig på nyår, planera Pejhåås födelsedag, bjuda på middag... Puh. Men det ska bli skoj att ha fullt upp bara halsen kan sluta göra ont. Kände igårkväll redan hur det började värka när jag skulle svälja. Men det gör mig inte så mycket, så glad som jag är nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback