Snabb uppdatering fran varmen

Jag har bara nagon minut pa mig att uppdatera, sa det blir en snabbis. Idag ar det tisdag (?) och vi har hunnit vara har nagra dagar. Festandet i Puerto Rico i sondags var helt underbart, drack flera underbart goda drinkar, Piña Colada ar helt klart favoriten! Idag har vi bara legat pa stranden och vid poolen, har brant mig.. men det hor ju till, hihi! Imorgon ska vi nog hyra en bil och kora till Maspalomas och ev till Las Palmas, som ar "huvudstaden" har pa on. Jag vill inte hem och har seriosa planer pa att bosatta mig har i varmen. Nja, kanske inte, men visst hade det varit underbart... P-H àller pa att ladda upp nagra bilder pa facebook, sa ni som har honom som van dar kan ju kika! Nu ska vi aterga till livemusiken utanfor och formodligen ta en till Piña Colada... mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback