Kontrollfreak

Alla som känner med mig kommer inte tycka att det är någon nyhet att jag säger mig gilla kontroll, rutiner och ordning och att jag blir mer eller mindre tokig om det är lite brist i detta.

Ja, ni förstår vad jag menar och ni fattar varför jag skriver. Jag behöver ju skriva av mig nu när jag inte har mina vapendragare nära som jag kan skratta med, spy galla med och härja med!

Well. Just nu är det mycket, nästan så mycket att informationen kommer i efterhand, och det är ju ungefär som att välta hela mitt hem upp och ner, be mig blunda och hitta åt en nål som ligger på golvet när de hade gått att motverka. Jag blir ju galen i några minuter, biter ihop och är tyst. De är ju egentligen inte så farligt med oordning om man bara blundar och inte låtsats om det.

JAG MÅSTE LÄRA MIG ATT SLAPPNA av och släppa taget.

Och jag ska börja träna på de... här och nu. Hakouna matata!

I övrigt så mår jag hur bra som helst, efter regn kommer sol och de enda som fattas är mina vänner. Lyssnade på Günther igår och kom på att jag saknade en helt vanlig fjortisförfest...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback