Happy new year!

2010 är på ingång och 2009 blir ett minne blott! Jag har ingen "nyårskänsla" direkt men om några timmar slår klockan tolv vare sig jag har rätt känsla eller ej. Innan dess ska jag hinna med att åka hem till Pejhåå, byta om och fixa allt, sen till Daniel, käka en god middag, dricka lite gott och umgås med trevliga människor! Det kommer bli finemang hoppas jag. :)

Vad har hänt under 2009? Det är nog bra mycket som har hänt under denna tid och vissa saker har varit roligare än andra. Kaos har det varit men även många fina stunder, människor har kommit och gått i livet och somliga har bidragit med mer än andra har. Tack för ett trevligt 2009 Hanna, nu har du alla möjligheter att göra 2010 ännu bättre och ännu mer minnesvärt!

Jag hoppas att ni får ett fint nyårsfirande och glöm inte att lägga nya löften och att gå in i det nya året med glada miner och inte vara så tankfulla! (Dubbel bemärkelse).


Vissa stunder känns rätt, andra känns fel. Felkänslan är starkare än rättkänslan och jag får en ständig påminnelse inombords om att det är fel tidpunkt i livet, och ännu en gång flyr jag det goda för att hålla stenhårt till det dåliga. Men. Det löser sig.

2010 ska bli mitt år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback