Happy day

Idag är det den bästa dagen på väldigt, väldigt länge. Jag har fått veta två helt underbara saker och jag kan inte sitta still en sekund på grund av all lycka jag känner. Tyvärr får ni inte veta än... Men håll ut. Inom den närmsta framtiden ska jag dela med mig. Jag lovar!

På fredag ska jag äntligen träffa söta Lina, det var alltför längesen vi satt på hennes balkong, drack lite vin och hade djupa diskussioner om livet. Jag saknar att vara hennes granne. Vad som mer sker uppe i Blekinge får vi se, huvudsaken är att jag får träffa henne.
Annars blir helgen relativt lugn. På söndag fyller jag 21, då är jag laglig i hela världen. Men jag kan inte påstå att det känns något speciellt att bli ett år äldre, det sägs ju ändå att det bara går utför efter tjugo.

Just nu är livet bra. Jag trivs.


Låten som beskriver mina känslor bäst idag: Da Buzz - I'm alive




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback