God morgon

Vad gör jag uppe såhär tidigt? Jo, jag tänkte ge mig ut på en tvåtimmarspromenad nu för att rensa huvudet innan jag ska jobba. Det är ändå omöjligt att somna om när min sötnos har åkt iväg till jobbet, när jag vet att jag inte kommer träffa honom ikväll.

Ikväll kommer dock min kära bror på besök hem till mina föräldrar. Det blir lite fix med datorn (som vanligt) och sen bjuds det på gammal hederlig kalops. Annars blir det bara en lugn kväll utan några speciella planer.

Jag är bara så otroligt sugen på lasange nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Har tvingat Pejhåå att vi ska göra det på lördag iallafall samt baka lussekatter och muffins... Helgen kommer bli lugn med andra ord. Och det behövs.


Mr. Bror




Kommentarer
Postat av: Jennie

Kalops är gott :) Läs min blogg för gott recept till muffins!!!

2009-12-02 @ 08:46:41
Postat av: Emma

Haha, nej vilken söt katt som sticker fram!

2009-12-02 @ 08:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback