Att vara eller att inte vara...




När jag lyssnar på denna musik så inser jag hur jag är poppigt fast i en jävla trend som inte speglar det som faccinerar mig! Damn it. Jag vill ha det där snygga håret med galet mycket volym som tjejen på vimmelkorten har, jag vill ha kläderna som den där kända modellen har och jag vill helt enkelt vara den tjej jag inte är! Denna spelpjäs passar de moves som jag vill framhäva för tillfället men.. gah. Ibland vill jag bara vara någon jag inte är. Äta det jag inte äter och kyssa den jag inte får. Vara rebell och gilla läget.

Och sen ibland...

Ibland är jag så jävla nöjd över att leva det liv jag lever och vara den jag är.
Precis nu, hela tiden. No more. No less.

Förändrad situation väcker frågor till liv, men screw it!
Take it off. You got to shave it off babe for me! And I like what I see!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback