Torsdag

Jag blir så trött på att känna såhär! Hur får man bort den där äckliga klumpen i magen? Beslutsångest gånger tretusen och en jävla massa ångest. Men jag har gjort rätt, det vet jag. Eller jag försöker övertala mig själv det iallafall.

Nu ska jag till skolan och ha träff med basgruppen, diskutera några sjukdomar och fallbeskrivningar, sedan in till "stan" och shoppa lite med Malin. Därefter hem och packa för imorgon åker jag direkt till Skåne efter skolan. Det ska bli så otroligt skönt att få komma bort härifrån lite, detta känns just nu som tortyr om det inte hade varit för Lina.

Hoppas på att få se en solnedgång eller två vid havet också. Det var så länge sen sist.


2008-03-16 Barsebäck



Kommentarer
Postat av: Michelle

Du och jag kan sätta oss vid havet och se solnedgången gå ner=)

2009-08-27 @ 21:07:33
URL: http://michelleec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback