Söndag

När jag skrattar gör det ont.
När jag nyser gör de ont.
När jag rör mig gör det ont.

ALLT GÖR ONT.

Stackars trasiga lilla tjej, jag undrar vad fan jag har gjort med min axel?

Jag har en tendens att alltid bli skadad på ett eller ett annat sätt när jag festar. När jag kom hem från Holland hade jag femtioelva blåmärken på hela kroppen och låt oss säga som så, dom har nog dubblats nu.

Det var iallafall trevligt igår. Satt hemma hos Lina först och pratade om allt mellan himmel och jord, har saknat henne enormt mycket. Sedan åkte vi med de andra till Karlshamn. Till slut orkade vi inte med alla fjortisar så vi åkte tillbaka för att efterfesta på TBV lite, och vilken efterfest det blev. Haha.

Idag ska jag inte göra något. Absolut inget. Nada.

Och inte något tecken på söndagsångest, trots att skolan börjar imorgon. Underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback