Simi, ich vermisse dich!

Simon säger:

jag kom på en sak nyss (för typ 10 sek)

Hanni säger:

vadå?

Simon säger:

jag kan svenska iaf så bra att du förstår mig

Hanni säger:

haha NEEEEJ SKOJAR DU?

Simon säger:

jag tänkte aldrig på det men jag prata på svenska med en söt blondin utan att jag måste översätta det i min huvud först

Hanni säger:

hihi jaså?

Simon säger:

jag bara hacka på min tangendbord

Hanni säger:

då är du svensk nu, en tysk svensk haha

Simon säger:

en tysk svensk? en dansk alltså?

Hanni säger:

haha

Hanni säger:

typ

Hanni säger:

och en dansk svensk är en skånsk

Simon säger:

och en skånsk-tysk är en hardstyle-hanni

Simon säger:

ok nu blir det komplicerat haha

Hanni säger:

hihihi




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahahaha!!! Nu fick man sig ju ett gott skratt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback