Listen and learn:

Tjejer säger:
1. Kom hem till mig och hälsa på, jag är ensam hemma..
2. Du kan ju komma förbi och laga mat åt mig!
3. Har du lust att ta en fika? 
4. Vad gör du? Jag har inget för mig..
5. Läget? Vad har du gjort idag? 

Tjejer menar:
1. a, kom hem till mig, jag vill ha sällskap. b, kom hit ska vi ligga.
2. Ge mig uppmärksamhet, kom hit och skäm bort mig! (Jag orkar inte laga mat och är hungrig!!)
3. Jag vill umgås! (men jag vill inte du ska komma hem till mig)
4. Vad gör du? Jag har INTE suttit och väntat på dig hela dagen, jag bara undrar!
5. Underhåll mig och besvara mina frågor, jag har tråkigt..

Tjejer menar inte... INTE.. I N T E: ALDRIIIIIIIIG:

1 Jag är kär i dig
2 Jag är kär i dig
3 Jag är kär i dig
4 Jag är kär i dig
5 Jag är kär i dig

Så nu har ni fått ett lexikon att förhålla er till så ni slutar vara så jävla självgoda era jävla idioter!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha!! JAaaaaa!! Vissa killar tar ALLT som att man är kär!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback