Babbel...

Då var det onsdag och dags att åka hem. Det har varit grymt skönt att få vara ledig och framförallt att få åka till festivalen i Holland. Men allt roligt har ett slut och så även detta. Ikväll är det avslutning på jobbet, det ska bli trevligt. Vi ska träffas i Brunnsparken och fika lite! Sedan ska jag hem till Dennis :)

På lördag kommer Lina hem, snacka om att jag saknat henne. Får väl se hur glada hennes blommor blir, men jag tycker ändå att jag lyckats sköta dom relativt bra. Förutom den på balkongen som hatar mig, haha.
Nollningen för alla nya högskolebarn sker också snart. Får se hur mycket man ska titta på dom små liven som skämmer ut sig. Annars börjar skolan på måndag, jag vet inte än om jag fortsätter, tar en paus eller väljer en annan riktning i livet. Snacka om att vara förvirrad.

Also, bis später meine Freunde! A tout à l'heure mes amis! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback