Sovmorgon

Okej, att jag var ganska trött igår natt och la mig ganska sent men det har vart totalt OMÖJLIGT att vakna till liv idag. Klockan är näst intill elva och jag har inte kunnat stiga upp och vakna till liv, dessutom har typ tio tusen personer ringt och sms:at men de beror nog bara på att jag sovit. Och dom på våningen under mig spelar dansbandsmusik men den har jag sovit mig igenom och bara hört när jag vaknat till.

Hur som haver..

Inatt drömde jag att jag befann mig på någon solig strand tillsammans med min pappa och vi gick förbi ett blackjackbord där insatsen låg på 20 kronor vilket jag tyckte var lagom så vi bestämde oss för att spela upp max 200 var.
Det slutade med att jag låg så sjukt många tusen kronor plus att dealern började spela ett annat spel mitt i allting och jag fattade ingenting och min pappa förklarade för mig att; när någon vinner för mycket har dealern rätt att välja ett annat spel för att ha en chans att vinna tillbaka en del av förlusten.
Då var de inte lika roligt längre.

Sen minns jag att jag drömde att jag gick själv på en bakgata och mötte två skumma typer som sprang åt olika håll och efter dem kom ett gäng grabbar som inte alls såg vänliga ut så jag vände på klacken och började springa åt samma håll men olika som de två andra killarna men som vanligt i min dröm så slutar de med att jag springer in i en återvändsgränd och självklart har dom valt att följa efter mig. Dom hade tänkt råna mig, hur det gick minns jag inte.

Men hur kommer de sig att i drömmar som jag drömmer så blir jag alltid jagad, förföljd, vinner aldrig, råkar alltid ut för saker undertiden som de finns andra som alltid råkar ut för bra saker i drömmarna?
Hmm, visst att jag vann pengar i denna dröm men sen blev jag ju ändå av med dem.

Nu ska jag kila ner till stationen och åka iväg till jobbet. Slutar vid tio ikväll. Tchüss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback