Life goes on...

Igår var det en riktigt lång dag, från att inte ha sovit mycket på natten till att jobba till 22 för att sedan sätta mig med hemtentan och göra klart den. Nu är det dags att jobba igen, det är så svårt att gå upp tidigt på morgonen... eller ja, natten. Men denna veckan är det lite lättare med tanke på att det är sista veckan på VFU:n! Applåder!

Idag jobbar jag bara till 17 och därefter ska jag hem till Dennis och däcka i hans säng med en förhoppning om att han kommer och håller om mig, det skulle behövas.. Jag saknar honom varje sekund vi är ifrån varandra. Det om något är ju helt otroligt.

Sedan vill jag även skicka en hälsning till Susanne min älskade Lundian, som flyttat till världens finaste stad, Hamburg, för att jobba som aupair. Den tiden jag hade i Hamburg saknas, jag kommer verkligen våldgästa henne i sommar!

Ha en bra dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback