Jag lever i ett gränsland

Tommy Lee - good times
låten får mig att känna en myskänsla.

Jag tänker inte fundera så mycket. inte analysera utan nu tänker jag konstatera; Situationen får mig att må bra! Jag trivs och sålänge de känns bra så skiter jag i de normativa regler som kollektivetet vill jag ska anpassa mig efter. jag tycker om paj så varför inte äta paj! :)

jag har svårt att sätta ord på mina tankar. dom är diffusa. jag börjar tänka en tanke och sedan skjuts den automatiskt bort, allt djupare blir ytligt och jag är inte på humör att öppna upp mig.

aldrig förr har så mycket tid gått så fort
tänker på alla saker vi har gjort

saker och ting löser sig alltid och min förmåga att bry mig om andras problem stannar numera en bit bort. jag försöker att hålla min energi hos mig själv och ge och ta i lagom mängd. kanske misslyckas jag, kanske lyckas jag.

så låt mig vandra här på min väg utan slut

..mitt i all förvirring finns ett lugn..

"Cause Im all messed up, i dunno what to do, all messed up on you! " jag älskar musiken som kommer ur mina högtalare just nu. Den får mig att känna tusen känslor samtidigt.

dagens tanke går till leenden och hud.
jag kan inte sluta känna och tänka på hur mysigt det kan vara att ha hud under fingrarna i ett totalt lugnt tillstånd. att observera rörelser som sker naturligt utan eftertanke. Skratt som (ser ut) att komma från hjärtat får mig att glädjas inom mig. min fixering vid "det" har släppt mer och mer och övergått till leenden.

Människor blir vackra med ett leende på läpparna och skrattat kan ge ett djup.

Det är värst vad fantasin flödar när man är hög på alvedon, C-vitamin och näsdroppar! Tre inlägg på ingen tid. så får de gärna fortsätta.



Kommentarer
Postat av: Michelle

Gumman du skriver alltid så bra blogginlägg:) Fortsätt med det:) Love you<3

2009-04-03 @ 10:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback