Dagens tvångstanke (?)

Idag kom jag på mig själv med att ha en tvångstanke. En tvångstanke som känns så naturlig att jag har svårt att se det som en tvångstanke, men jag vet att de skulle medföra "konsekvenser" om jag inte utförde handlingen.. då kan man väl se de som en tvångstanke! :)

Innan jag fyller på en vattenflaska så måste jag skölja ur den.
Liksom ett försök att spola den ren än fast den aldrig har varit smutsig!

Skumt beteende, jag ser den som smutsig än fast det bara varit vatten i den och detta än om jag inte ens har druckit ur den med munnen direkt utan kanske fyllt på ett glas eller nått, knepigt.

Iallafall. Trots min förkylning har dagen varit underbar. Grillade med älsklingen i Brunnsparken, en stor fet flintastek som i princip tog upp hela grillen... gissa vem som åt nästan hela själv? Det är helt otroligt hur vissa människor kan äta hur mycket som helst och ändå vara lika smala, medan andra går upp fem kilo på två sekunder av att bara lukta på något onyttigt. Men det är bara att leva med det :) Sedan har vi även hunnit med att se en skräckfilm och lite på tv.

Nu sitter det en väldigt fin guldring på mitt vänstra ringfinger. Gudomligt.



Kommentarer
Postat av: milla

låter goooott :D

2009-04-04 @ 09:31:50
URL: http://bajbycat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback