Tankar sådär på morgonkvisten

Usch. Konstig känsla i magen idag. Det är inget konstigt egentligen, är ju trots allt söndag och då brukar magen vända sig ut och in, antingen pga glädje eller nervositet/orolighet för kommande vecka.

Tankar som far igenom huvudet just nu har mycket med skolan att göra. Jag tvekar på mig själv. Tvekar på om jag verkligen kommer klara detta, om jag är redo, om jag klarar av det ansvar som krävs. Man ska inte tvivla, då blir det bara värre, man presterar sämre. Jag vet inte hur jag ska ändra på mina tankar heller men det kommer bli bättre. Det är jag nästan helt säker på och det är iallafall en bra bit på vägen.

Men då frågar jag mig själv, hur? Inatt hade jag den underligaste drömmen jag hittills haft i mitt liv.
Jag svävar i ett svart tomrum, känner mig viktlös men framförallt förvirrad. Ett vitt frågetecken svävar förbi men ändrar plötsligt skepnad till ett utropstecken.
Vad innebär detta? Finns det någon som kan tyda drömmar?

Iallafall. Dagens konstaterande är fortfarande: Negativt tänkande resulterar i sämre prestation. Jag måste ta till en drastisk åtgärd så att mina tankar ändrar riktning.

Jag skulle behöva bli kär, helt enkelt.

Jo, lättare sagt än gjort...



Kommentarer
Postat av: linda

Du kan och du kommer klara det, om du bara vill. Men ge inte upp än, utan vänta lite... se vad som händer. Både med skolan och annat...

Jag tyder gärna drömmar vet du :P Ring mig så kan vi snacka om det? Och om det där andra... jag fattar inte att jag vågade. Det var mässan som utlöste det, men utan ditt förarbete hade jag aldrig funnit styrkan att våga... du är så jävla bäst!

Kramar <3

2008-09-28 @ 19:30:05
URL: http://angelinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback