Sjukling

Då var det dags för nästa förkylning. Har så in i helvetes ont i halsen just nu att jag vill lägga mig ner och dö. Varför har man ingen glass hemma när man behöver det?

Hopsiteringen idag gick bra, fick göra allt från att bädda sängar till att ta blodprov och se på när en tjej från termin tre satte sin första kateter. Blev lite chockad att man ska lära sig allt så fort, men det är bara kul att man får göra saker istället för att bara titta på. Har samlat på mig massr med information nu, tråkigt att jag inte mådde/mår så bra bara.

Ska bli så himla skönt att få komma hemhem till skåneland imorgon. Saknar min stora säng (får bara plats med min gamla 90-säng i dena lilla lägenhet), saknar min söta lilla katt, mammas mat och till och med pappas sätt att oroa sig. På fredag blir det myskväll, vilket jag ser framemot enormt mycket, annars ska jag bara försöka slappna av och bli frisk. Har dessutom mycket att läsa till skolan.

Nu ska jag försöka städa undan här, diska och dammsuga, därefter laga mat. Ha det så bra!



Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Verkar som att du trivs i alla fall! Det är toppen! :) krya på dig nu. Kramis.

2008-09-25 @ 16:01:40
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Hanna

Angelica: Oh, ja! Jag trivs (: Och frisk börjar jag med bli. Kram (:

2008-09-27 @ 18:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback