Måndag

Då var det måndag och det ösregnar ute. Det är rätt mysigt faktiskt, sålänge det slutar tills imorgon bara. Skolan idag var väl okej. Diskussionerna om boken vi skulle läsa tills idag var lättare än förväntat, och jag tror alla i basgruppen blev godkända på den biten. Efter mötet träffades vi i några timmar för att gå igenom lite inför redovisningen på torsdag, även det gick bra fast att det fanns en del olika åsikter.

Tankarna har idag åkt iväg på flera olika håll. Att det ska vara så komplicerat att välja! Jag hatar att ha många valmöjligheter, min beslutsångest är extremt påtaglig just nu. Valet i sig kan faktiskt komma att påverka hela min framtid, därför borde jag verkligen välja med omsorg. Iallafall....

Nu funderar jag på att börja städa och fixa här hemma, jag tycker verkligen det är jätte tråkigt. Undrar hur mycket man måste betala för att anställa en städerska till en lägenhet på 20 kvm?



Kommentarer
Postat av: Mamma

Sätt på bra musik så går allt som en dans.

2008-09-29 @ 19:16:05
Postat av: linda

Jag städar gratis, om du bara betalar resan dit och hem :P

2008-09-29 @ 21:54:03
URL: http://angelinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback