No sence at all

Just nu står jag still på en och samma plats i livet. Jag vill röra mig framåt men pga noll motivation kommer jag ingenstans. Jag är världsbäst på att skjuta upp saker och det påverkar mig enbart negativt. Hur får man tummen ur röven för att få något gjort med sitt liv? Jag vet mycket väl att inget kommer till en, utan för att uppnå sina mål måste man jobba hårt som fan. Men den vetskapen hjälper inte, jag sitter ändå bara här och tycker synd om mig själv för något bara jag och ingen annan har orsakat. Hur pushar man sig själv? Är jag den enda totally twisted människan på denna planet? Inget jag skriver just nu makes sence, men kanske finns det ändå någon som förstår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback