Vissa dagar vill jag bara ligga kvar i sängen..

..och idag var en sådan dag. Jag längtar otroligt efter min enda lediga vecka i slutet av juli. Förstår inte hur jag ska orka jobba så mycke tills dess? Jag trivs inte ens. Men men, pengar måste man ha så det är bara att bita i det sura äpplet och fortsätta.

Planer angående att flytta tillbaka till Tyskland gror i mitt huvud. Självklart flyttar jag inte om jag kommer in på min utbildning (jo, kommer jag in någon annanstans än i Skåne måste jag flytta ändå..) men kommer jag inte in så beger jag mig ut på nya äventyr i ett år eller så för att leva. Det är något jag vill känna i mitt liv. Känslan av att leva... Inte bara vara vid liv, utan verkligen leva!

Men tills jag får besked i slutet av juli så förblir framtiden oplanerad...


Förresten! Någon som vill festa med mig på fredag? (:



Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-28 @ 19:56:36
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: Tensta Gymnasium

OUR CLASS IS ALWAYS IN FOR PARTY BABY :D

2008-05-28 @ 20:02:23
URL: http://sp2cd.blogg.se
Postat av: Marie

Haha, så det tycker du? ;) Tycker Eslöv är lite väl långt borta eftersom att vi ska ut här sen :p haha. Men fin omtanke det där :D

2008-05-28 @ 21:16:37
URL: http://majsanx.blogg.se
Postat av: Simon

Som jag sa tidigare. Att jobba så mkt utan en enda lediga dag är inte lagligt. Fatta inte varför du inte gör ngt emot det. :-S

2008-05-29 @ 03:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback