Utmaning

Utmaning från Linda;

TRE namn jag går under:
Maus
Hardstylehanni
Crazy little party girl

TRE saker som skrämmer mig:
Insekter av alla dess slag
Att kolla mig själv i spegeln vissa dagar
Tanken på att inte ha någon framtid

TRE saker jag har på mig:
Jeans från Vero Moda (intressant, nej!)
Mammas strumpor
Tröja från... jag vet inte.

TRE sanningar:
Jag vill bo i Tyskland igen, i framtiden
Jag har bara älskat någon på riktigt EN gång
Jag kan inte visa mig utan smink för någon annan än Chris och mina föräldrar

TRE saker jag verkligen vill ha:
En plats på sjuksköterskeprogrammet
Sisådär tio miljoner kronor..?
Och jag avslutar med det klassiska; KÄRLEK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback