Torsdag

Vet inte riktigt hur jag känner mig just nu. Kroppen har tagit en paus från alla känslor för en stund. Hela dagen har liksom gått i slow motion men ändå blir jag förvånad när jag ser att klockan redan är halv nio, jag vaknade ju nyss! Hur kan man vara så förvirrad?

Gårdagens festande var helt okej, men jag har kommit fram till att jag verkligen inte har någon taktkänsla. Haha. Idag vaknade jag utan baksmälla, dock rätt sent men har ändå hunnit med en del. Besökte min kära farmor och innan dess handlade vi en del nödvändigheter. Skulle egentligen på ännu ett besök ikväll, men det blev inte av, av okänd anledning.

Nu ska jag kolla på en film, som jag nyss var och hyrde. Ha en trevlig kväll alla läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback