Onsdag

Halva jobbeveckan har redan gått, och det tycker jag är hur skönt som helst. Mår dock inte alltför bra, känner mig febrig, har muskelvärk och huvudvärk. Hela kroppen värker. Vad kan det bero på? Förutom det har jag inga speciella symptom. Ingen rinnande näsa eller något.

Igår blev jag kidnappad av en kompis, som jag helt glömt bort att jag skulle träffa. Vi såg två filmer, American Pie (det var länge sen!) och 10 000 BC, en väldigt bra film! Det var faktiskt lite skoj, trots att jag mådde skit. Så någon bra sömn inatt, det blev det inte.

Nu har mamma precis varit och lämnat vår söta lilla bebis hos vetrinären, eftersom hon ska bli steraliserad. Tycker så synd om henne, men tydligen hade det gått jätte bra att ta dit henne. Inte alls blyg eller så. Hon hade snarare busat precis som vanligt!


image191

Nu ska jag snart bege mig ner mot skolan där jag jobbar. Min "elev" är lite sen idag, vilket jag inte har något emot! Har knappt någon kraft kvar, så det lär bli en jobbig dag. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback