Onsdag

Ytterligare någon dag har gått men inget speciellt har hänt. Jag har jobbat som vanligt. Igår var jag på bio och såg filmen "Doomsday", det skulle vara en skräckliknande film men vi satt och skrattade igenom hela. Punkare som tar över, sedan helt plötsligt en riddare? Nej, den var lite underlig.

Efter jobbet idag har jag passat min ena systerson, eftersom han var sjuk och den andra skulle springa knatteloppet. Han sov dock hela tiden och likaså gjorde jag, i en solstol där ute. Nu har jag vita fläckar runt ögonen eftersom jag hade mina solglasögon på under tiden jag sov.. lyckat.

Iallafall, här är en stolt Thilo som vunnit medalj, och  Mio, som ser ut att sova gott;

image187

image188



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Din syster har så fint hus!!

2008-05-08 @ 10:05:37
URL: http://mathildasrecept.blogg.se/
Postat av: Hanni

Mathilda; Ja, hon har ett sinne för inredning ;)

2008-05-08 @ 14:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback