Måndag

Denna vecka jobbar jag sex dagar. Men den sjätte blir inte så jobbig, för då befinner jag mig på klassresa. Jag ska till göteborg med klass 6a. Herregud, vad jag känner mig gammal när jag ska agera lärare. Känns som om det var igår jag själv var i deras ålder ju! Iallafall så ska vi till Göteborg för att åka paddan, besöka universeumet och åka karuseller på Liseberg. Det blir säkert skoj. Vad gör man inte för pengar? Hihi.

Det är inte ens juni och jag tänker redan på Qlimax (världens underbaraste rave) som äger rum någongång i november i Holland. Det ska blir så underbart att jag inte ens vet vart jag ska ta vägen när jag tänker på det. Dessutom är det hur många som helst som ska dit vilket gör mig ännu lyckligare! Är det någon som känner för att hänga med, säg till så fixar jag med biljetter och dylikt!

Vad händer då idag? Det är ännu obestämt, tro det eller ej. Den som lever får se! =)



Kommentarer
Postat av: Veronica

Min jobbarkompis snackar jämt om Qlimax :) Hoppas du får det kul på Liseberg!

2008-05-19 @ 14:17:35
URL: http://virre80.blogg.se
Postat av: linda

Var i Holland?

2008-05-19 @ 14:39:01
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Hanna

Veronica; Det gör jag med, haha. Inget skoj för dom som umgås mkt med mig! Tack =) Hoppas att du själv får en trevlig helg!

Linda; Det vet jag inte riktigt, Qlimax är inte i Amsterdam iallafall.

2008-05-19 @ 15:34:25
Postat av: Simon

I Arnheim är det! :)

2008-05-19 @ 23:43:20
Postat av: linda

Arnheim, det är ju ganska nära Amsterdam! Eller ja, alla platser i NL är ju nära varandra -det tar typ två timmar att köra igenom landet.. men ändå.

2008-05-20 @ 10:39:26
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback