Helgen

Helgen var som sagt ingen helg för mig, jag jobbade. Men eftersom vi var på klassresa gjorde det ingenting! I Göteborg var det underbart väder och det var verkligen härligt att gå på liseberg. Åkte många roliga karuseller, men inget slår ju Kanonen och Balder. Stora favoriter som garanterar en adrenalin-kick! Simon vann även fyra kilo choklad till mig, jag blev inte lite chockad!

Idag har bror, syster med familj varit här och hälsat på för att fira mamma. Det är ju mors dag för er som inte vet. Vi grillade och hade det allmänt mysigt.
Vad händer annars i den kommande veckan då? På tisdag ska jag med yngste systersonen till fotbollsträningen. Ska bli skoj att få se honom spela! Annars är det bara jobb och fika med vänner som väntar. Ska även försöka ta mig tid till en storstädning och träning. Annars vill jag festa på fredag! Så hör av er, ni som har något skoj på gång. På söndag måste jag jobba, tyvärr. Därför är fest på lördag inget alternativ för mig..

image199
Jag och Thilo idag!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll :)

2008-05-25 @ 22:07:34
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Joakim Forsberg

mer helg åt folket ;)

2008-05-25 @ 22:12:34
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Simon

Hihi! :P Smaker den? Jag kommer ihåg att det satt en väldigt söt tjej bakom mig på "Balder" som sa: "Scheisse!! Jag vill inte längre" när vi åkte upp... Hahah!

Nu ska jag göre mig redo för jobbet, äta ngt litet och sen ska jag går till bussen... Jag är så tröööööött... :-/

Vi hörs! *kram*

2008-05-26 @ 04:03:20
Postat av: Kajsa

Bjuer du mig på choklad då eller? :)

2008-05-30 @ 00:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback