Fredag

God morgon! Jag ska snart ner till jobbet och det är så sjukligt varmt. Vart kom sommaren ifrån? Bara på en vecka har årstiden ändrats.

Igår blev inget som det hade tänkt sig, det slutade iallafall på bio där vi såg filmen "Nu eller aldrig", and guess what? Tårarna kom på slutet. Att se film och leva sig in i handlingen är nog det bästa sättet att glömma verkligheten för en stund. Nog därför jag tycker om det så mycket.

Iallafall, idag är det fredag! ♥ Dagen innebär jobb, kvällen? Mal sehen. Imorgon är det konfirmation och fest, på söndag hyr jag förmodligen någon film och sover mycket. Det är något jag saknar i veckodagarna, sömn! Mitt eget fel dock.

Nu är det dags att bege sig! Ciao!

image189



Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh den filmen vill jag se! Var den bra?

2008-05-09 @ 07:55:12
URL: http://tgif.blogg.se
Postat av: Hanna

Du och fotbollsspelaren; Ja, det var det! Lite trög i början.. Men hela handlingen var underbar i stort sätt! Om att nå sina mål och drömmar innan det är för sent. Verkligen en morot att få vissa saker gjorda i sitt liv ;)

2008-05-09 @ 14:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback